De neurobiologie van het leren: nieuwe benaderingen van het muziekonderwijs

Zo luidt de titel van een artikel dat geschreven is door Wilfried Gruhn en Frances H. Rauscher. Gruhn is emeritus hoogleraar muziekeducatie van de Musikhochschule Freiburg (Duitsland). Rauscher is als hoogleraar verbonden aan de University of Wisconsin Oshkosh (VS). Het artikel is gepubliceerd in een themanummer over brein, kunst en educatie van Cultuur+Educatie 34 (2012). Het tijdschrift is te downloaden via http://www.cultuurnetwerk.nl/producten_en_diensten/publicaties/pdf/cpluse34.pdf.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s